Horváth Zsolt 06 30 854-9598 ugyfel@webaruhazberlese.hu






Érdeklődjön telefonon,
vagy akár rendelje is meg!

Horváth Zsolt: 06 30 854-9598

Ha nincs ideje végig böngészni a weboldalt, szívesen válaszolunk a kérdéseire és akár itt, telefonon is elindíthatja a webáruház bérlést.

A hét minden napján, 9-17-óráig.

Kérdezz tőlünk Skype-on most!

Webáruház készítés


Ha webáruházra van szüksége, akkor azonnal tudunk mutatni Önnek egy kipróbált és szinte sebészi pontossággal megtervezett webáruházat.
Ez már készen van, csak a kinézetet kell az Ön termékére szabni. Amennyiben olyan egyedi kívánsága lenne ami nincs beépítve, akkor az újdonsült webshopját az igényeire fogjuk készíteni. Már a webáruház elkészítése előtt kipróbálhatja a webáruházat

Minta webáruház itt

Azért olcsóbb így a webáruház készítés, mert nem kell előröl kezdeni a programozást. Webáruház készítés ára

A bérelhető webáruházak több funkcióval bírnak, mint egy cégre szabott webáruház, mivel a bérelhető webáruházaknak több termék típusra is meg kell felelniük.

Tehát ha Ön az helyett hogy webáruházak készítene, inkább vásárol egy ilyen előre elkészített webáruházat, akkor olcsóbban jut egy nagyobb tudású, kipróbált webáruházhoz.

Miben lesz erős az Ön webáruháza?

A legfontosabb funkcióban, amin múlik a sikere, nevezetesen, hogy hány látogatója lesz a webáruházának. Ez pedig azon múlik, hogy hányadik helyen lesz a Google keresőben. A készítés alatt nagy gondot fordítottunk erre.
Amit látja a webáruház bérlés kifejezésre az első oldal elején vagyunk, pedig itt a legnagyobbakkal kell felvennünk a versenyt.
Ezt a tudást építettük be készítéskor a webáruházba, mert Önnek is majd a legnagyobbakkal szemben kell előnyhöz jutnia.

 

A webáruház készítés ára 160-200.000Ft - lásd: webáruház árak

A webáruház az alábbi tudással rendelkezik: webáruház funkciók


A webáruház vásárlás esetén a webáruház a tulajdonába kerül, és természetesen nem fizet bérleti díjat.


Webáruház készítésről olvasmány

Webáruház készítés a megrendelő szemszögéből.
Feltételezhetjük, hogy a megrendelő nem webáruház készítő és így nincs tisztában a programozás rejtelmeivel. Valószínű, hogy még nem is volt webáruháza és az üzemeltetésében, illetve a kezelésében sincs túl sok gyakorlata, tehát ez lesz az első webáruház készítés, amit elkezd.

A fentieket figyelembe véve, webáruház bérlés esetén is a webáruház készítőt kell felelőssé tennünk a felvilágosításért. Mivel a játszmában csak a készítő és a megrendelő vesz részt, és nincs harmadik fél, ez a logikus következtetés.

Ilyen elemek a termékre vonatkozó sajátosságok kezelése, a termék kiválasztására vonatkozó sajátosságok, illetve a termék bemutatására jellemző egyedi tulajdonságok bemutatása.
Fontos odafigyelni még a webáruház készítés alatt a kezelésre is. Milyen feltöltési megoldásokat kíván a termék; kategória mélység, méret választás felvitele, illetve méret és szín és rendelhető db. szám együttes felvitele termékenként.
A webáruház adminisztrációs felületét ennek fényében kell elkészíteni!

Beépített marketing elemek

Azt is természetesen webáruház készítés, illetve bérlés előtt kell letisztázni, hogy milyen marketing, illetve vásárlást növelő funkciók beépítésére lesz szükség.
Ilyenek pl.;

  • kiegészítő termék ajánlása
  • hírlevél funkciók kiválasztása

Nos, itt merül fel az a probléma, hogy a webáruház programozó nem marketing szakember és nem tud ezekben segíteni.
Logikus a következő tanács: olyan webáruház készítő céget válasszunk ahol több szakterület is képviselve van.

Kell programozó, kell designer és persze marketinges és keresőoptimalizáló szakértelemre is szükség lesz, de azért megemlíteném a Facebook beépítéshez szükséges tudásra is fontos.
Ezt nyugodtan meg lehet kérdezni a webáruház készítő cégtől. Ha rendelkezik e tudással, boldogan közlik velünk, ha pedig nem tudja kielégíteni az igényeinket, akkor jól fog járni mind a webáruház készítő, mind a megrendelő, hogy nem jött létre üzleti kapcsolat.

Miért érdemes nálunk indítani a webáruház készítést?

A legfontosabb ok a webáruház keresőre optimalizáltsága. Ebben lehet Ön erősebb a versenytársainál.

 
Amíg a webáruház nyitáson gondolkodik, addig naponta veszíti el a napi bevételét!